Algemene voorwaarden

 

  • Online reservering minimaal 24 uur voor vertrektijd, per telefonische acceptatie op basis van beschikbaarheid;
  • Bij retour reis of enkele reis vanaf Schiphol geven wij de voorkeur aan uw mobiele nummer;
  • Betaling vindt altijd plaats op de heenreis en terugreis;
  • Voor extra adres(sen) van het hoofd adres geldt een toeslag van € 10,- per rit per extra adres binnen Den Haag;
  • Noordeinde Taxiservice voert ritten in principe niet gecombineerd uit. In geval van calamiteiten kan het een enkele keer voorkomen dat u met anderen een auto deelt. Wij overleggen dat altijd eerst met u;
  • In verband met de in de auto beschikbare ruimte, geef daarom bijzondere bagage zoals Buggy’s, golftassen, duikuitrusting, surfplanken etc. ten alle tijde door bij uw reservering;
  • Wij kunnen niet aansprakelijk gesteld worden voor het zoekraken en/of beschadigen van uw bagage. Wij zullen er natuurlijk alles aan doen om dit te voorkomen;
  • Bij aankomst op de luchthaven Schiphol dient rekening gehouden te worden met een gemiddelde wachttijd van 30 minuten na bagage afhandeling. Wij verzoeken u uw mobiele telefoon aan te zetten;
  • Tarieven onder voorbehoud van wijzigingen en/of typefouten.
  • Op al ons vervoer zijn de algemene voorwaarden en betalingscondities van Koninklijk Nederlands Vervoer zoals gedeponeerd op 35/2003 van toepassing.

Taxi tarieven

  • https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/taxi/vraag-en-antwoord/wat-zijn-de-kosten-voor-een-taxi

Aansprakelijkheid

  • Noordeinde Taxiservice kan nimmer aansprakelijk worden gesteld voor vertragingen, door b.v. files, pech onderweg, weersomstandigheden etc. die het gevolg hebben dat u uw vlucht mist. U dient dan ook genoeg tijd te nemen om op Schiphol te kunnen komen, zodat u door eventueel oponthoud toch nog op een andere manier op tijd voor uw vlucht aanwezig kunt zijn.
  • Noordeinde Taxiservice houdt zich te allen tijde het recht voor, om op het laatste moment een rit opdracht niet te hoeven uitvoeren i.v.m. overmacht zoals extreem verkeerchaos, weersinvloeden, aanslagen etc. U kunt ervan uitgaan dat wij er alles aan zullen doen om dit te voorkomen.

Annuleren

  • Annuleren kan alleen tot 2 uur voor aanvang ritopdracht. Bij annulering binnen 2 uur voor aanvang ritopdracht, zijn boekingen onderheven aan de volledige reissom, tenzij de annulering het gevolg is van overboeking en/of overmacht;
  • Bij niet tijdig doorgeven van bijzondere omstandigheden als wijziging van aankomst vluchtnummer en/of aankomst datum of andere gegevens waardoor uw aankomst informatie wijzigt, vervalt het recht voor de betreffende rit.
  • In geval de passagier op Schiphol niet verschijnt en niet telefonisch bereikbaar is, wacht onze chauffeur tot vlucht is afgehandeld. Daarna vervalt het recht op de rit en berekenen wij de volledige reissom;

Terugkomst Op Schiphol

  • In geval van vertragingen kunt u er op rekenen dat wij deze nauwlettend in de gaten houden. Na aankomst op Schiphol dient u na landing, zo snel mogelijk uw mobiele telefoon aan te zetten zodat de betreffende chauffeur contact met u kan opnemen. Indien u met een andere vlucht terugkeert op Schiphol dan dient u dat tijdig aan ons door te geven.

Wachttijd

  • We gaan van uit een wachttijd van 60 minuten na landing van het vliegtuig. Dit is in de prijs inbegrepen, daarbuiten wordt er 7,50 euro per kwartier in rekening gebracht.

Betalingswijze

  • Wij accepteren Creditcards zoals American Express, Visa, Mastercard, er wordt €3 in rekening gebracht ivm administratie kosten maar u kunt natuurlijk ook contant betalen.

Privacy Bescherming

  • Noordeinde Taxiservice houdt zich gebonden aan alle wettelijke bepalingen om uw persoonsgegevens te beschermen. Nimmer zal Noordeinde Taxiservice uw persoonsgegevens aan derden doorgeven en derhalve voor een adequate bescherming zorgdragen.

Coronavirus Maatregelen

  • Ga niet van huis bij gezondheidsklachten.
  • Taxi Noordeinde behoudt zich het recht voor om de passagiers de toegang tot onze taxivoertuigen te weigeren als er twijfels bestaan over hun gezondheidstoestand.
  • Chauffeurs zoals passagiers zijn verplicht om mondkapje te dragen.
  • Koffers en bagage dient de klant zelf in de kofferbak van de taxivoertuig in te plaatsen. 

Tot slot wensen alle medewerkers van Noordeinde Taxiservice u een goede reis.